Home » , , » Hormatilah Tuan Punya Blog

Hormatilah Tuan Punya Blog

Tiba-tiba rasa nak tulis artikel ni selepas mendapat komen daripada pelawat saya, Inspiron. Kepada Saudara Inspiron. Harap jangan ambil hati ye dengan artikel ni :)

Komen yang diberikan oleh Saudara Inspiron adalah didalam artikel "Pakcik Google Buat Perangai".


Apa yang saya nak sentuh kat sini adalah berkenaan link yang diberikan. Tak kisah kalau nak letak link kat dalam  komen, tapi biarlah kena cara. Saya pon buat bisness juga, cari duit dari internet juga. Tapi nak buat iklan atau promote link biarlah kena gayanya. Hormatilah tuan punya blog dan juga pembaca-pembaca yang lain. Komen yang dibuat tu dah macam pekena orang. Memang la tak buat orang sakit, tapi menyampah :) Nak letak link atau promote link biar jujur, direct beritahu link tu link apa kan senang :)

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

2 comments:

  1. Salam Amry, bagus tegur menegur ni...nak pulak kita sama-sama masih baru dalam bidang internet ni...ebiz ni kena perlahan-lahan..sebab ni bukannya skim cepat kaya...jgn main redah jer..main sodok jer...nak bagi komen pun jangan spam...

    ReplyDelete
  2. Salam bang Radzuan. Pada saya, saya tak kisah pon kalau dalam komen saya tu ada link. kalau saya kisah, dah lama saya setkan komen saya ni no spam :) tapi biar kena cara. Cara Saudara ..... tu kurang kena. Spam satu hal, pekena orang pula tu. Dari tak marah boleh mendatangkan kemarahan :)

    ReplyDelete

Blog Archive

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment