Home » , , » Blog ni.....Macam Bapa Ketam Mengajar Anak Ketam Berjalan?

Blog ni.....Macam Bapa Ketam Mengajar Anak Ketam Berjalan?

Hadoyaiii...malasnya nak tulis niii... Kenapa? Why? Kiu? (Bahasa Hindustan da... :P)
Bukan malas sebenarnya tapi terlalu banyak sangat yang perlu di study, fening. (Betul ker? Hanya saya, aku diri ini dan Amry je yang tahu :P) Merepek la ni....

Ok. Zoom kat tajuk post kali ni. Amry's Blog, blog yang nak menunjuk pandai. Macam bapa ketam ngajar anak ketam berjalan. Dia sendiri pon tak betul jalannya, nak ajar anak dia berjalan. (Nak tahu macam mana ketam jalan, pergi tepi pantai :P Kenapa blog ni dikatakan blog yang menunjuk pandai? Refer post-post saya didalam ketegori SEO. Artikel yang dah sah-sah cerita pasal Search Engine Optimization. Walhal, blog ni sendiri tunggang langgang, tak tersenarai pon dalam enjin carian, ada hati nak ngajar bab SEO.

Sapa pula yang kata macam tu kat blog ni.... Tak der sapa pun. Tapi sebelum ada yang akan berkata macam tu, biar saya terangkan disini terlebih dahulu. Memang ler blog ni SEO kureng.... Penulisnya pun kureng, tapi apa yang saya tulis dalam post-post SEO tu adalah dari apa yang saya belajar dan rasa nak berkongsi. Kalau ianya berguna,maka bergunalah ia (suka ayat ni). Sesuai lah dengan moto blog ni "Pendedahan, Perkongsian, Perbincangan, Pendapat". Memanglah ramai yang lebih hebat dalam bab SEO ni, tapi ramai juga yang baru nak belajar, macam saya. So, sebab tu saya nak berkongsi.

Takut juga kalau-kalau ada yang kata saya ni nak menunjuk pandai. Jadi sebelum perkara tu berlaku, lebih baik saya jelaskan disini dulu.

p/s: Banyak lagi nak kena belajar SEO ni... Aduhaiii

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

3 comments:

  1. Amry...SEO ni bukannya sennag wooo...ada yang tunggu berbulan-bulan..tapi ini satu langkah baik kalau dapat rank kat enjin pencari first page....ada blog plugin yang mesra SEO..cam All In SEO...tu pun bagus jugakuntuk xplore....cuba taip email automatik kat google...rasanya blog saya dapat no 4 atau 5 ...

    ReplyDelete
  2. itu la..memang susah..banyak nak kena belajar..hmm...All in SEO...macam menarik.nanti saya tengok...Ok la tu kalau dah terindex, kerja jadi semakin mudah. yang belum terindex ni yang kena kerja keras ni...

    ReplyDelete
  3. at least ko rajin la peng nak mencari segala mende alah nih~ kire ok la dari aku yang mim alif lam sin ni..

    ReplyDelete

Blog Archive

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment