Home » , , » Biz Terhangat Abad Ini

Biz Terhangat Abad Ini

Hohohoho....Dah gempar gila la biz HyprobulkSMS sekarang ni... dah banyak blog-blog yang menulis tentang biz ni... Otai-otai pon dah ramai yang join. Terbuktilah Biz ni biz terhangat di abad ni. hehehe...


Mana tak hangatnya, comfirm boleh buat duit punya dengan biz ni. Modal dah la rendah, sekali seumur hidup pulak tu.... Income dia jangan cakaplah, berlipat lipat lipat ganda. Yang bestnya biz ni, tiada pairing, maintenance yang rendah dan komisyen yang paling tinggi, 100% dan ianya adalah syarikat bumiputra. Jarang ada syarikat bumiputra yang mampu mencapai tahap sebegini, selalunya syarikat-syarikat dari luar negara je. Maklumlah omputih ni memang otai bab-bab perniagaan ni.

Telah banyak bukti yang menunjukkan kejayaan syarikat ni dan ramai yang telah berjaya mengaut keuntungan berlipat-lipat ganda. Selain mendapat pengiktirafan daripada kerajaan, syarikat ini juga ,mendapat kerjasama daripada media-media cetak dan elektronik. Kepada yang masih ragu-ragu, saya tak nak cakap apa lah, itu hak anda.

Saya sendiri pada mulanya negatif pada biz ni. Yer lah kan macam tak logik je komisyen dia. 100% keuntungan, macam mana syarikat dapat untung? Silap-silap boleh gulung tikar. huhuhu.. Kalau syarikat tu gulung tikar tak kisah la, ini dengan duit-duit orang lain pon lebuh. fuh!! Tapi selepas mendengar penjelasan dari salah seorang ahli Hypro ni, baru lah saya faham bagaimana yang dimaksudkan dengan "100% komisyen" tu. Disokong pula dengan bukti-bukti kejayaan ahli-ahli Hypro ni. Tanpa berlengah lagi saya pon sains kontrak lah. huhuhuhu.

Kalau sebelum ini biz-biz yang telah saya sertai hanya boleh dijalankan secara offline (tak pandai nak bercakap), boleh dijalankan secara online (maintenance...mak aiii...tak tahannn..pressureee). Tetapi dengan Hypro ni, ianya boleh dijalankan secara online mahupun offline kerana ianya disertakan dengan laman web untuk tujuan promosi dan maintenancenya rendah jer beb...hehehe

Dengan berlatar belakang kan pengalaman-pengalaman yang lalu, pada saya inilah biz yang paling best dan sempoi yang pernah saya jumpa, produk pon sempoi, kepada yang tahu bagaimana mengaplikasikan produk biz ni, pasti akan meletup-letup perniagaan diorang kerana produk dia bukan sekadar untuk tujuan peribadi, tetapi lebih dari itu.

Kepada yang belum join boleh lah sertai saya... Ada tawaran menarik untuk anda...huhuhuhu

Hyprobulks besttttttt....

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment