Home » , , » Pelan Pemasaran Hyprobulksms

Pelan Pemasaran Hyprobulksms








Kali ni saya ingin menerangkan pula tentang Pelan Pemasaran atau bagaimana komisyen didalam Hyprobulksms ini di bayar. Seperti yang telah diketahui sebelum ini, Syarikat akan membayar komisyen kepada ahli dari 40-100% keuntungan kepada kita. Tetapi tak ramai yang tahu bagaimana keuntungan tersebut dibahagikan atau diberikan.
Disini saya akan terangkan.

Didalam biz ini terdapat 4 jenis bonus yang telah disediakan untuk ahli-ahli. Bonus-bonus tersebut adalah :
1. Hyper Referral Income (HRI)
2. Hyper Loyalty Income (HLI)
3. Hyper Withdrawal Income (HWI)
4. Hyper Teknokrat Income




















1. Hyper Referral Income (HRI)

Hyper Royalty Income adalah bonus yang dibayar kepada anda apabila anda berjaya menaja ahli di bawah anda sendiri, Direct Sponsor. Untuk 2 orang ahli pertama dibawah anda, syarikat akan membayar 50% keuntungan kepada anda.
Contoh:
A mengambil pakej Extreme250 yang berjumlah RM250, jadi anda akan mendapat komisyen RM125 iaitu 50% keuntungan. Begitu juga pembahagian komisyen apabila A mengambil pakej Extreme500 atau Extreme1000. Anda akan mendapat 50% keuntungan daripada nilai pakej tersebut. Seterusnya 60-100% keuntungan akan anda perolehi apabila anda menaja ahli ketiga dan seterusnya. Keuntungan akan diberikan mengikut pakej telah anda sertai. Ahli-ahli direct dibawah anda ini juga dipanggil Power Line




















2. Pakej Loyalty Income (HLI)

Pakej ini pula adalah bonus yang akan anda perolehi apabila ahli-ahli dibawah anda (Power Line) menaja ahli baru dibawah mereka. Apabila Power Line anda membuat 2 penajaan yang terawal, anda layak menerima komisyen 40% daripada syarikat. Contoh :
A menaja seorang ahli baru iaitu A1 dengan pakej Extreme1000 bernilai RM1000, jadi anda layak menerima 4
0% daripada keuntungan A iaitu RM400. Begitulah juga sebaliknya jika A1 mengambil pakej Extreme250 atau Extreme500. 40% akan anda perolehi. Hanya untuk 2 ahli terawal dari A, ahli ketiga dari A, anda sudah tidak layak. Tetapi anda tidak perlu risau, kerana apabila A1 pula membuat penajaan baru, anda layak mendapat 40% lagi, juga dari 2 ahli terawal A1. Begitulah seterusnya sehingga infiniti. Perkara yang sama akan berlaku apabila ahli ke-4 anda dan seterusnya membuat penajaan baru. Jadi anda akan mendapat keuntungan dari RM100 ker RM400 dari setiap penajaan baru di bawah rangkaian anda.

3. Hyper Withdrawal Income (HWI)

Hyper Withdrawal Income adalah bonus yang akan anda perolehi apabila ahli-ahli anda yang pertama dan kebawah membuat transfer income dari E-Wallet ke akaun bank mereka, anda akan mendapat RM4 dari setiap pemindahan atau transfer tersebut dengan syarat Ahli A dan B anda membuat penajaan. Terhad sehingga 10 level.























4. Hyper Teknokrat Income

Bonus ini hanyalah layak untuk mereka yang menjadi teknokrat atau stokis sahaja. Teknokrat atau stokis ini adalah orang yang diberikan kuasa untuk mengaktifkan ahli-ahli baru didalam kumpulannya. Potensi pendapatan dari bonus ini adalah RM50-RM100 bagi setiap ahli baru yang didaftarkan. Syarat untuk menjadi ahli teknokrat ini adalah :
1. Perlu mengambil pakej Extreme500 atau Extreme1000
2. Membayar maintenance selama setahun RM900 (RM75 sebulan)
3. Membeli 5 stok AP Wallet (RM2500)

Itulah bonus-bonus yang telah disediakan oleh syarikat kepada ahli-ahli. Pada saya sangat lah berbaloi sekiranya anda meyertai biz ini. Tiada lagi syarikat yang memberikan komisyen sehingga 100%.

Modal hanya sekali, Pendapatan berkali-kali.....

Sertai sekarang!!

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment