Cara Mudah Post Iklan Di FB

Cara Mudah Dan Pantas Post Iklan Di Facebook Group

Cara Mudah Dan Pantas Post Iklan Di Facebook Group

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Apa khabar? Moga sihat hendaknya....
Post ni aku buat khas untuk mereka yang menggunakan Facebook Group sebagai tempat membuat promosi. Yang rajin buat post kat Facebook Group ni terutama group group iklan sah-sah la yang ada produk untuk dijual atau mencari downline kan. Ops! Downline? Faham-faham jer lah. hehe

Di Facebook terdapat banyak group-group pengiklanan yang dihasilkan. Ramai yang beriklan atau membuat post di group-group ini terutama kepada mereka yang kekurangan bajet untuk beriklan menggunakan Facebook Ads. Dah ramai yang berjaya mengaut keuntungan dengan melakukan promosi atau membuat post di group ini memandangkan bilangan ahlinya yang ramai. Ramai ahli, maka ramai lah yang lihat post atau iklan tadi :)

Applikasi tercanggih Smart Phone.

Tetapi untuk beriklan atau membuat post di Facebook Group ini, ianya memerlukan sedikit kerajinan dan kesabaran. Ini kerana post-post yang dibuat didalam group akan tenggelam ke bawah kerana post yang baru akan berada diatas. Post akan lebih cepat tenggelam ke bawah jika ramai yang beriklan di dalam group tersebut. Apabila post tenggelam, potensi untuk mendapat pelanggan akan berkurangan. Untuk mengekalkan post iklan didalam group sentiasa berada di atas, anda atau seseorang perlu meninggalkan komen didalam post tersebut untuk meletakkan kembali post iklan anda tadi di atas. Jika tak ada komen, post iklan tersebut akan terus tenggelam ke bawah. Sebab itu, untuk beriklan didalam Facebook Group, memerlukan kerajinan dan kesabaran. Rajin post dan sabar menunggu feedback terutama didalam group yang ramai ahli dan banyak post atau iklan.
.

Bagaimana Nak Atasi Masalah Ini?

 .
Kalau dah setiap 5 minit kena buat post kat Facebook Group, Tak jadi kerja jawabnya. Betul tak?
Jadi macam mana nak atasi masalah ni?
Pernah dengar BzEarn? BzEarn adalah satu applikasi bertindak sebagai robot untuk menghantar post ke dalam Page atau Group secara automatik.
Mudah dan pantas. Dengan BzEarn, anda tidak perlu risau jika tiada masa untuk membuat post ke dalam Facebook Group atau post iklan tenggelam kebawah. Apa yang perlu dilakukan adalah hanya tulis iklan yang ingin anda post dan setkan waktu iklan tadi dipost ke dalam group yang anda inginkan dan tinggalkan.
Robot Autopost akan mengambil alih tugas anda sehingga ke satu tarikh yang anda tetapkan.

Untuk maklumat lanjut, layari laman BzEarn

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

7 comments:

  1. LAMA TAK DENGAU CERITA BRO? MANA SEKRANG? KERJA KAT MANE?

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Boleh klik link di atas dan awak akan dibawa kelaman web dia, di sana ada penerangan. Bila daftar akan ada admin yang membantu :)

      Delete
  3. tumpang iklan bos.. bisnes ni sempoi gila baru join 3 hari dah dpt untung http://kampungpendekarmalaya.blogspot.com/search/label/HOME

    ReplyDelete
  4. dah penat layan macam2 bisnes? kenapa tidak cuba projek semi kerajaan..
    •Projek keusahawanan VLE semi kerajaan (MOSTI)
    •Modal rm295
    •Pulangan rm8000/sebulan
    •whatsapp 0142681218 untuk keterangan lanjut, Kami sudah anda bila lagi?

    ReplyDelete
  5. dah penat layan macam2 bisnes? kenapa tidak cuba projek semi kerajaan..
    •Projek keusahawanan VLE semi kerajaan (MOSTI)
    •Modal rm295
    •Pulangan rm8000/sebulan
    •whatsapp 0142681218 untuk keterangan lanjut, Kami sudah anda bila lagi?

    ReplyDelete

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment