Home » » Kieran Hot FM Dan Isteri Bercerai

Kieran Hot FM Dan Isteri Bercerai

Kieran Hot FM Akui Tinggal Berasingan Dengan Isteri

Masalah Rumahtangga Kieran Hot FM Dan Isteri
Siapa yang rajin mendengar siaran radio Hot FM, pasti kenal dengan penyampai radio bernama Kieran ni... Dah namanya penyampai radio.... Mestilah seorang yang ceria meria kan.... Haaa... Dalam dok mulut si penyampai radio Hot FM ni duk bersoseh soseh...... Dalam dok penyampai radio Hot FM si Kieran ni ketawa terbahak-bahak, rupanya sekarang ni Kieran sedang mengalami krisis rumahtangga... For sure la dengan isteri dia dikkk... Tak kan dengan mak mentua dia pulak kannnn...

Perkara ini diakui sendiri oleh Kieran yang mana dia tidak lagi tinggal sebumbung dengan isterinya, Yang Azliyang... Perkara biasalah dalam dunia hiburan ni.... cuit sikit satu kampung melatah..... Haa... Akibat daripada kes si Keiran ni dah tinggal berasingan dengan si isteri, ada pulak yang buat cerita yang Kieran dengan isteri dah berceraiii.... Yang ni Kieran menafikan dakwaan tersebut.

“Sebenarnya kami masih suami isteri dan saya belum lafazkan apa-apa. Saya tidak nafikan kami memang sedang mempunyai masalah tetapi belum sampai tahap bercerai.
“Saya sendiri tidak tahu siapa yang menyampaikan berita ini dan bagaimana mereka boleh katakan kami sudah bercerai,”
Ni lah antara kata-kata yang keluar dari mulut si Kieran ni kepada MediaHiburan

Walaubagaimanapun, Kieran tidak mahu menceritakan punca masalah yang dihadapi sehingga dia dan isteri tinggal berasingan.

“Saya akui ambil pendekatan untuk tidak tinggal sebumbung bagi mencari penyelesaian. InsyaAllah kalau ada berita terbaru, saya tidak akan sembunyikan,” katanya.

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

1 comments:

Blog Archive

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment