Home » , » Prof Izzi Hj Ali Cabul Pelajar IPTA

Prof Izzi Hj Ali Cabul Pelajar IPTA

Pakar Motivasi Prof Izzi Hj Ali Dituduh Cabul Pelajar UiTM


Agak kecoh baru-baru ni kes pasal seorang pakar motivasi iaitu Prof Madya Md. Hj. Izzudin Hj. Ali atau lebih dikenali sebagai Prof Izzi. mencabul seorang pelajar perempuan di UiTM.

Dibawah adalah screenshot laporan polis yang telah dibuat oleh pelajar tersebut atas tuduhan dicabul oleh Prof Izzi Hj Ali

Laporan polis diraba Prof Izzi

Agak menghairankan dan seperti tidak masuk akal seorang pakar motivasi seperti Prof Izzi yang terkenal dengan tag line 'Renung-renungkan Dan Selamat Beramal....' sanggup melakukan perkara tersebut. Tetapi jika hendak dikatakan fitnah, bagaimana pula pelajar tersebut berani membuat laporan polis???

Yang menguatkan lagi tuduhan ni, selain pelajar tersebut, ada lagi beberapa orang yang mendakwa turut mengakui perbuatan prof Izzi ni.. 
Pakar motivasi dituduh cabul pelajar UiTM
(Klik untuk gambar yang lebih jelas)


Berikutan daripada pertuduhan tersebut, Prof Izzi yang hanya diam tidak memberi respon akhirnya mengeluarkan dua status di FB beliau mengenai pertuduhan yang dilemparkan...



Daripada sumber lain, difahamkan bahawa pertuduhan ini telah mengganggu kerjaya beliau dan memohon untuk merehatkan diri buat seketika daripada tugas.

Setakat ini siasatan masih dijalankan berhubung pertuduhan pelajar UiTM terbabit yang mendakwa dicabul oleh Prof Izzi Hj Ali.

-------------------------------------------------------------------------

Adoi.. Macam tak percaya jer Prof ni buat kerja macam tu.... Nak kata fitnah ada pula laporan polis.. Tunggu jer lah sisatan selesai dibuat.


Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

2 comments:

  1. MEMANG SUKAR UNTUK DIPERCAYAI.. KITA TUNGGU DAN LIHAT SAJA NANTI KEPUTUSAN MAHKAMAH..

    ReplyDelete
  2. @fairusya bro..rasanya entry ni ada tersangkut sikit dengan salah satu entry ko yang trbaru

    ReplyDelete

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment