Home » , » Blog Oh Blog

Blog Oh Blog

Dunia blogging

Assalamualaikum dan salam sejahtera pembaca pembaca dan pengunjung pengunjung Amry's Blog... Apa khabar? Sihat sihat semua hendaknya disamping orang tersayang.

Lama betul tak update blog ni. Mau dekat 4 bulan. Dah usang macam Banglo Villa Nabilla dah.. Cuma tak berpuaka je. haha.. Bukan nak tinggalkan dunia blog atau malas nak update.. cuma tak berkesempatan.
Sekarang ni nak buka blog memang jarang sangat.. Nak update jauh sekali. Sebabnya... tak perlu kot aku kongsi kat sini. Cukup sekadar aku cakap ada benda yang lebih penting yang perlu aku fokus selain berblog. Kalau ikutkan hati memang hari-hari nak update blog... Ada satu kepuasan melihat ada pelawat yang masuk membaca post post yang di tulis.

Selepas post ni mungkin akan ada 1 atau 2 post lagi yang akan ditulis dan selepas tu tak tahu lah bila pula nak update blog ni.. Tunggu jer lah.. Hmm.. Yang pasti aku selalu merindui dunia blogging ini yang pernah berjasa kepada aku dengan memberikan sedikit duit poket ;)

Pst.. Sekarang kembali tinggal di rumah bujang... Komputer tak ada... Nak ke CC malas... That why ma... hehe

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment