Home » » Selamatkan Keluarga Ku Ya Allah

Selamatkan Keluarga Ku Ya Allah

Aku ingat perkara ni dah redha..... Rupanya.......... Manusia yang bertopengkan manusia tu memang tak pernah serik!!!!!

Bukan untuk memalukan keluarga sendiri......

Arwah Pak Teh aku dah lama terseksa kerana perbuatan Mak Teh aku yang mengamalkan ilmu sihir.... Arwah seorang yang sangat penyayang. Aku antara anak saudara dia yang paling rapat dengan arwah sewaktu dia belum berkahwin. Waktu aku masih kecil, setiap kali gaji yang diperoleh dari hasil titik peluh dia, dia akan mengajak aku keluar untuk membelikan aku pakaian atau alat mainan. Bagi aku dia tidak pernah tahu apa perasaan marah. Aku tak rasa ada lelaki yang lebih baik dari pak teh aku. Arwah tok wan aku pernah cakap.. "Azman kalau dapat isteri yang baik, isteri dia akan sangat bahagia...tapi...kalau sebaliknya...dia akan terseksa"

Sehingga dia berkahwin dengan mak saudara aku (Rasa nak maki dia dalam ni... Maaf semua). Arwah telah "diguna-guna". Seperti lembu yang dicucuk hidung!!! Apa yang boleh dilakukan?? Dah cuba untuk selamatkan arwah dari cengkaman perempuan ^%&*(% tu, tapi gagal. Hanya mampu melihat. Sehinggakan untuk berjumpa dengan keluarga sendiri pun tidak diizinkan.... Ya Allah..... Berat mata yang melihat, berat lagi bahu yang menanggung....


Cuba untuk memujuk hati... "Mungkin dia sudah sedar kesilapan dia dan insaf" Arwah pak teh aku adalah suaminya yang paling setia dengan dia. Tidak pernah melawan!!


Keluarga aku tetap untuk cuba menerima perempuan tu, hanya kerana sayangkan arwah serta anak-anaknya..
Tapi sayang, si perempuan tidak sedar dan tidak pernah sedar!!!

Aku tak tahu sampai bila aku dapat bersabar!! Sekarang perempuan %$^& tu cuba untuk pecah belahkan keluarga aku, cuba untuk buatkan mak dan ayah aku berpisah dengan imu syaitan dia!! Supaya dia dapat kuasai ayah aku!!! DIA MEMANG PEREMPUAN LAKNAT!!!!! Aku cuba bersabar.... Kalau sempat aku bertindak, aku tak tahu apa yang akan berlaku. Aku tak mahu perempuan SIAL tu wujud lagi dalam keluarga aku!!!

Ya Allah.... Selamatkan keluarga aku..... :'(

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

1 comments:

  1. ALAMK.. ADA LAGI KE SIHIR MENYIHIR PADA ZAMAN SEKARANG.. PERBANYAKKANLAH BACA AYAT-AYAT AL-QURAN UNTUK MENANGKIS SIHIR NI.. MINTALAH BANTUAN PADA SIAPA YANG MAHIR DALAM PERKARA NI..

    ReplyDelete

Blog Archive

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment