Home » » Terlepas Entry Menarik

Terlepas Entry Menarik

Keterbatasan Waktu 

Bagi aku mengeluh kejap....Ahhhhh....
Keterbatasan waktu menyebabkan aku terpaksa meninggalkan kejap blog aku yang buruk ni :(
Keterbatasan waktu menyebabkan aku terlepas entry-entry menarik yang sepatutnya menjadi rentetan daripada entry-entry aku yang sebelum ni.

Aiseh. Bermadah pula..... Aduhai....Makan minggu juga blog aku aku ni tak terusik. Banyak entry-entry yang sepatutnya aku tulis, aku tak tulis. Antaranya kes Uncle Seekers kena tahan kerana menghina Sultan Johor dan positif dadah. Lagi satu aku terlepas majlis perkahwinan Ratu Rock Malaysia, Ella dengan suaminya Azhar Ghazali.... Yang terbaru aku terlepas kes blogger mengamuk di Jabatan Perdana Menteri.

Arghhhhh....... Sayangnya..... Entry-entry tu kalau ditulis sedap juga menyumbang traffik kat blog aku yang buruk ni :( Nak tulis, rasa macam dah alang-alang... Semua orang dah tahu kes Uncle Seekers kena tahan dan positif dadah. Semua peminat hiburan tempatan dah tahu Ella dah kahwin.. Erhh..

----------------------

Entry perasan.. Macam la blog aku ni traffik meriban. Haha.... Huish.. Jangan cakap oooo.... Memang la tak meriban.... Tapi...... Bukan sekadar cari traffik niiii... Hehe...

Ok. Just Kidding.

Sekian entry merapu meraban dari aku. Enry pemanasan jari jemari :P

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment